پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دیپلماسی فناوری در پارک علم و فناوری خراسان

دیپلماسی فناوری در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/06/28

با هدف توسعه فناوری و صادرات آن به کشورهای منطقه صبح امروز تاجران عراقی در پارک علم و فناوری خراسان حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  با هدف توسعه فناوری و صادرات آن به کشورهای منطقه صبح امروز تاجران عراقی در پارک علم و فناوری خراسان حاضر شدند.

در این بازدید که با هدف صادرات محصولات در حوزه‌های مختلف برگزار شد از شرکت‌های بهپویان امین منتظر در حوزه اتوماسیون صنعتی و احیا درمان پیشرفته در حوزه تجهیزات پزشکی بازدید به عمل آمد.
در این دیدار مسعود میرزائی شهرابی بر توسعه و تقویت دیپلماسی فناوری تاکید کرد و گفت: برنامه جدی ما بر تعامل ویژه با کشورهای همسایه است و در راستای دیپلماسی دولت سیزدهم از ابتدای دوره مدیریتی توجه ویژه داشتیم تا این ظرفیت‌ها فعال‌تر شوند.
علی الحلانی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر پیشرفت ایران اسلامی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: پارک‌های علم و فناوری در کشور جمهوری اسلامی ایران یک جهش بزرگ در توسعه علم و فناوری در منطقه و پیشرانی در جهان بوده است که همین امر توانسته نگاه ویژه کشورهای دیگر را به این مجموعه‌ها جدی تر کند.
وی افزود: ما تصمیم داریم تا در کنار صادرات محصولات، صادرات فناوری را نیز از کشور برادر خود ایران انجام دهیم و در این زمینه به صورت جدی پیگیر خواهیم بود.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.